Strona główna > O Coworkingu > Jak rozpoznać, czy pracownicy są szczęśliwi, czy nieszczęśliwi?

Wszyscy wiemy, że osoba, która jest szczęśliwa w swojej pracy, będzie pracować ciężej niż ktoś, kto jest nieszczęśliwy. Jest to po prostu nieodłączna część bycia człowiekiem. Upewnienie się, że Twoi pracownicy są spełnieni i zadowoleni, kiedy siedzą za biurkiem, jest ważne na wielu poziomach.

Sprawdź tę infografikę, aby dowiedzieć się dlaczego

Źródło: www.happy.co.uk/a-happy-infographic

Mając to na uwadze, jako pracodawca, jak możesz stwierdzić, czy Twoi pracownicy są szczęśliwi wewnętrznie, czy też nie?

W dużej mierze zależy to od tego, czy dobrze znasz swoich pracowników i potrafisz ich odczytać podczas wykonywania codziennych obowiązków.
Oczywiście każdy miewa wzloty i upadki, dlatego ważne jest, aby nie mylić problemów domowych, które powodują chwilowe zdenerwowanie, z poważnymi problemami w pracy. Dobrym sposobem na obejście tego problemu jest zachęcanie pracowników, aby rozmawiali z Tobą, jeśli mają coś do powiedzenia. Dobrym sposobem na osiągnięcie tego celu jest polityka otwartych drzwi i otwarte linie komunikacyjne.

Chodzi także o obserwowanie ludzi w ich pracy. Na przykład, jeśli wszyscy siedzą przy meblach w sali konferencyjnej, a pracownik, który zwykle jest dość głośny, milczy już drugi tydzień z rzędu, może to być oznaką problemu. Podobnie, jeśli ktoś, kto zwykle jest dość innowacyjny podczas sesji w biurze współpracy, nie ma pomysłów i uporczywie pokazuje negatywną mowę ciała, również może to być sygnał do niepokoju.

Zrozumienie swoich pracowników i dołożenie wszelkich starań, aby zapewnić im wysokie morale, jest niezwykle ważne. Pamiętaj, że istnieje bezpośredni związek między morale a zyskami!

Czy przychodzą Ci do głowy jeszcze jakieś inne oznaki szczęścia lub nieszczęścia?